piątek, 17 lutego 2012

Walentynkowe serducho

Tak na szybko:) Już zapomniałam ile sprawia mi to radości..
Nie jest to jakieś mistrzostwo wykonania, ale.. podoba mi się, o! :)


Co do wykonania :) Serducho jest drewniane. Brzeg serca to typowe przecierki. Banalnie proste w wykonaniu i efektowne, bardzo podobają mi się prace wykonane tą metodą. Brzeg malujemy jednym kolorem, w moim przypadku jest to taki "brudny" róż. Gdy wyschnie nacieramy pomalowane miejsca świecą. Potem całą prace malujemy drugim kolorem, ja użyłam beżowego. I znowu czekamy do wyschnięcia:) Kolejnym etapem jest ścieranie brzegów pomalowanych wcześniej świecą. Używamy do tego papieru ściernego. W zależności jaki chcemy uzyskać efekt, mogą powstać delikatne zadrapania albo mocniejsze przecierki, podobnie jak na serduchu. Następnie przykleiłam wcześniej wybrany i przygotowany motyw serwetkowy. Wybrałam róże, bo nie miałam nic innego pod ręką, chociaż nie przepadam z nim, wydaje mi się to taki oklepany wzór. Jednak w tym wykonaniu wyjątkowo róże spodobały mi się. Na koniec nakładamy kilka warstw lakieru. Wzór dodatkowo pomalowałam lakierem z brokatem, a resztę lakierem matowym. Efekt całkiem fajny :)

1 komentarz:

  1. a można wiedzieć proszę Panią z czego to wykonane jest..i jak w skrócie wyglądał proces tworzenia...i skąd pomysł..?:)

    OdpowiedzUsuń