niedziela, 16 października 2011

Jesiennie

Za oknem już jesień. Lubię tą porę roku, głównie ze względu na bogactwo kolorów. Barwne liście mieniące się w promieniach jesiennego słoneczka - coś pięknego:) Ale do rzeczy! Już daawno temu za grosze wyszukałam gdzieś taką mini-szafkę (nie wiem jak to nazwać, ma zaledwie 14 cm wysokości). Niska cena była za pewne ze względu na mankament - nierówne szufladki. Stwierdziłam, że przyda mi się do mojego pokoju i jakoś przeboleję te krzywizny ;) Popatrzcie na efekty. Zdjęcia jak zwykle kiepskiej jakości, mam problemy ze sprzętem ;P

Górę szafki i przestrzeń między szufladami pomalowałam bejcą. Motyw to serwetka (zakochałam się w tym wzorze od pierwszego wejrzenia, mam zamiar zrobić więcej rzeczy do pokoju z tym motywem). Całość wykończona lakierem matowym.




1 komentarz: